Thursday, March 5, 2009

ROTI NAAN

erm... ni adalah first day aku tulis blog... ader plak org kate aku blagak...
hahaha cm klakar je.. al maklum, maner la gua tau how to type A BLOG!!!


daa~





ni teruja menaip ni....

gmbr ni cm ader ruper acu terkejut beruk hahahaha

erm acu tu mak cik gua la...
td br lepas mkn roti naan n tandoori...
peh kenyang giler.... sedap but FYI ader org slalu nasihatkan aku yg klu makan lambat2 naan tu nnti tak sedap.. well memang pun... tp ku pura2 mengetahui nyer sebab naan tu besar sgt la...
payah nak menghabiskan nyer....
ingt nak gi gim td ngn rod n kinah tp terlajak tido lak..
hehhe sowie korg... erm, nak pkai bj pelik kite mesti la berbdn pelik...
tak tau pelik mcm maner lak... LOL
nak ikut ROD, DIEBA, SYERA, QILA... sbb diorg semua nak diet xmkn nasi...hahhaa
hasilnyer menakjubkan... payah nak menahan nafsu ni... you see me now

ala nape gmbr tak cantik huh.... AWIN!!!!!!!!! TOLONG AKAK.....

No comments:

Post a Comment

love story


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com